1-lehekülg
Hinda mõjutavad:
• teksti lähte- ja sihtkeel
• tõlgitava teksti maht
• tõlgitava teksti teema ja keerulisus
• töö kiireloomulisus ja muud tellija soovid
• lisateenused (kohaletoimetamine kulleriga või saatmine postiga)
• lepingu olemasolu
Standarddokument
• tunnistus sünni, abiellumise, lahutamise, nimevahetuse, surma kohta
• perekonnaseisutõend
• tõend töökohast (palgatõend)
• lapse välismaale sõitmise luba
• meditsiiniline tõend
• kohtuliku karistuse puudumise tõend
• elukohatõend
• diplom ilma lisata
• diplomi või tunnistuse lisa
• pass, isikutunnistus, juhiluba
Muu dokument
• tõendid ja tunnistused lisatemplitega
• arstlik ekspertiisiotsus (haiguslugu)
• väljavõtted äriregistrist (B-kaart)
• ettevõtte põhikiri
• asutamisdokumendid
• raamatupidamisaruanded
• volikiri
Kõik meie büroo teenused on taskukohaste hindadega, mida võib nimetada veel üheks meiega töötamise eeliseks. Täna on meie teenuste hinnad oluliselt madalamad kui teiste samas valdkonnas tegutsevate ettevõtete teenuste keskmised hinnad. Lisaks saavad meie kliendid suuremahuliste tõlketööde puhul hinnaalandust.
Üheks meie büroo eeliseks on, et arvestame töö maksumust alg- mitte valmisteksti järgi. See on kliendile kasulik, kuna vähendab tellimuse kogumaksumust.
Näiteks tellite 7-leheküljelise (1 lk = 1800 tähemärki koos tühikutega) venekeelse teksti tõlke inglise keelde. Ingliskeelne tõlge aga tuleb 8 lehekülge pikk. Seega suureneb valmisteksti maht terve lehekülje võrra, kuna tõlkimise käigus teksti maht alati suureneb. Kui teksti tõlkimise hinda arvestatakse algteksti järgi, maksate 7 lehekülje eest; kui hinda arvutatakse valmisteksti järgi, maksate 8 lehekülje eest.
Oluline informatsioon: Meie eesmärgiks on säästa teie aega, mistõttu kõiki protseduure, mis on seotud tõlke vandetõlgi poolt kinnitamise ning konsulaadis legaliseerimisega, teostatakse teie vahetu osaluseta. Kui vormistate tellimuse, saate selle valmiskujul meie büroost kätte.
Väikse dokumendi (mahu poolest vähem kui 1800 tähemärki) kiirtõlke ning selle vandetõlgi poolt kinnitamise standardne tähtaeg on 1 kuni maksimaalselt 3 tööpäeva alates tellimuse vormistamisest.
Tõlketeenuste eest tasumine
*** Hinnale lisandub käibemaks 20%
*** Hinnad võivad muutuda sõltuvalt juhtumist ning konkreetsest töömahust (kooskõlastatuna kliendiga).
– Uute klientidega töötame 100% ettemaksuga.
– VIP-klientidega töötame ettemaksuta (tasumine vastavalt sõlmitud lepingule).
Tähelepanu! Kui vajate kvaliteetset tõlget ja vandetõlgi poolt kinnitust Eestis, pöörduge meie büroosse. Võite olla kindel, et kõik vormistatakse vastavalt seaduses sätestatud nõuetele ja tõlge omab õiguslikku jõudu.
NB! Kui soovite saada individuaalset hinnapakkumist eraisiku või juriidilise isiku püsikliendi õigusalasele teenindusele, andke meile sellest teada ja me koostame teile vastavalt teie soovidele spetsiaalse VIP-pakkumise.